Opraváři a manažerka

3. září 2017 v 18:50 | Proksovka |  Moje práce
No tak jsem si řekla, že v té nové firmě zatím zůstanu, žádnou lepší pracovní nabídku jsem zatím nedostala a peníze prostě potřebuju.
Dnes mají přijet opraváři na světla, Během těch čtyř dnů, co jsem zatím byla na prodejně, nám několikrát zhasli všechna světla a po chvíli se rozsvítili jen některé. Vedoucí to nahlásila na firmě a dnes nám mají přijet opraváři. Opraváři jsou dva starší pánové, něco po padesátce, mají na starosti všech třicet prodejen, takže se asi mají co otáčet, říkám si.
Pánová přicházejí s ohromným kufrem na kolečkách a ptají se zda máme štafle. Oznamuji jim, že štafle si půjčujeme v jiných prodejnách. Takže mi tam nechají kufr a odchází zpět na parkoviště pro štafle. Prej je mají v autě, ale nechtěli je tahat přes celý nákupák, dokud si nebyli jistí, že na prodejně opravdu štafle nemáme.
Po chvíli se vrací i se štaflema a začínají vyměňovat prasklé žárovky, během chvilky zjišťují, že si do kufru dali málo žárovek a odcházejí pro další do auta. Vysvětlují mi, že žárovky praskají, protože je tam přepětí a proto budou praskat i dál. Nejlepší by bylo udělat na prodejně vše nové, ale to firma nechce zaplatit. Takže se zřejmě brzo uvidíme znovu, protože žárovky opět popraskají. No musím říct, že v tomto měli pravdu, žárovka, kterou vyměnili ve skladu, praskla hned druhý den. Další během dalších několika dní.
No každopádně mi po tom, co vše vyměnili, dali na potvrzení papír, že na prodejně strávili tři hodiny a odcházejí s kufříkem a štaflema.
Chvíli po nich přijíždí manažerka. Ptá se mě, jak se mi v nové práci líbí. Vyprávím jí o své první směně s Monikou. Všechno hází na Moniku, prý je poslední dobou hodně přecitlivělá. Dává mi do ruky desky a jdeme spolu na prodejnu. Vysvětlujeme mi, že v deskách je papír s názvem CZECH LIST, ten budeme spolu vyplňovat vždy při její návštěvě. První otázky se týkají výloh a vzhledu prodejny z venku. Manažerka mě upozorňuje na křivý límeček u figurýny ve výloze, zaznamenávám to do Czech listu, další řádky se týkají prodejny uvnitř, manažerka kontroluje prach na policích, urovnání vystaveného zboží, vyleštění zrcadel a našeho vzhledu. Její připomínky zapisuji do Czech listu. Zastavujeme se u dámských šatů, upozorňuji manažerku, že šaty nemají ideální střih, ženám s menšími prsy odstávají. Manažerka mě poučuje, že mám ženám říci, že mají špatnou podprsenku... Zírám na ní.. tak to by mě fakt nenapadlo.
Po kontrole zkušebních kabinek a čistoty skladu jdeme do kanceláře. Manažerka mi radí, abych vymyslela nějakou motivační soutěž pro pokladní. No když je soutěž musí být oměny pro prvního.. říkám. Jakou odměnu dostane, kdo tu soutěž vyhraje ? Manažerka spustí o tom, jak musíme šetřit a jak firma nemá peníze navíc, takže vynmyslí geniální nápad jak udělat soutěž, aniž by to firmu stálo nějaké peníze. Prostě ten kdo prodá nejvíce doplňků, ten dostan 200,- korun k výplatě navíc a ten kdo jich prodá nejméně, tak tomu ty dvě stovky vezmu.
Nemám slov, chci se zeptat zda si dělá srandu, ale spolknu to. Potom mi ještě manažerka spočítá peníze v trezoru a s vyplněným Czech listem odjíždí. Jdu si udělat silný kafe a rozdýchat to.
Volám vedoucí, že tohle asi nedám, ale ta mě přesvěčuje, že manažerka nejezdí moc často a že si na ni zvyknu.
Jdu se uklidnit na prodejnu, první zákazník, kterého se zeptám, zda mu mohu poradit, dělá, že mě neslyší. Druhý mi řekne, že shání vestu s rukávama. Mám pocit, že jsem se totálně zbláznila. Naštěstí dnes nejsem na prodejně do zavíračky, cestou domů si na kole snad vyčistím hlavu.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama